Reklamacje i zwroty

GWARANCJA
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJE
Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację.  Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. Na twoje zgłoszenie reklamacyjne odpowiemy ciągu 7 dni.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT
Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, masz prawo zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Pamiętaj:

• Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 30 dni od jego otrzymania, złożyć chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas oświadczenie wraz z towarem.
• Produkt powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez użytkownika będącego konsumentem nie przysługuje w wypadkach:

• świadczenia usług rozpoczętego za zgodą konsumenta przed upływem terminu 30 dni,
• dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
• umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
• świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
• świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
• dostarczania prasy,
• usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

Jeśli twoja przesyłka dotarła uszkodzona, prosimy sporządzić protokuł szkody bezpośrednio u doręczyciela lub wypełnić na stronie kuriera.

Poniżej link do strony przewoźnika gdzie znajdziesz informację jak wypełni taki protokuł:

DPD – reklamacje oraz protokuł szkody

InPost – reklamacje, protokuł szkody

Poczta Polska / Pocztex – zgłoszenie szkody

Orlen Paczka – zgłoszenie szkody

30